Адрас: г.Наваполацк, вул.Маладзёжная,74, каб. №№ 315, 316, 317, 318, 319, 320.
Электронная пошта: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.
Начальнік аддзела – Дзегцярова Святлана Мікалаеўна,
тэл. 50-72-77. Каб. 320.
Намеснік начальніка - Плакса Алена Альбертаўна,
тэл. 50-72-67, каб. 317.
Галоўны бухгалтар - Люцкая Наталля Міхайлаўна,
тэл. 50-72-51. Каб. 318.
Рэжым працы аддзела па заяўным прынцыпе «адно акно», заявах грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб:
• панядзелак - пятніца: з 08.00-17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 14.00);
• субота, нядзеля - выхадны.
ЭЛЕКТРОННЫ ЗВАРОТ падаецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (звароты. бел). Доступ да гэтай сістэмы ажыццяўляецца бясплатна. З правіламі падачы электронных зваротаў праз сістэму можна азнаёміцца тут.
Асноўныя задачы і функцыі аддзела
Графік ажыццяўлення асабістага прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб
ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Наваполацкага гарвыканкама ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
№ працэдуры |
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Глава 2. ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА |
|
2.1. |
Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
2.2. |
Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе |
2.3. |
Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
2.4. |
Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання) |
2.5. |
Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
2.6. |
Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
2.8. |
Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
2.9. |
Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
2.91. |
Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў |
2.12. |
Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў |
2.13. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў) |
2.14. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці |
2.16. |
Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі |
2.18. |
Выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
2.181. |
Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей |
2.19. |
Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
2.20. |
Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
2.24. |
Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем |
2.25. |
Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
2.29. |
Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
2.35. |
Выплата дапамогі на пахаванне |
2.44. | Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе |
Глава 18. АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І ВЫПЛАЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ |
|
18.7. |
Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншых нявыкананых абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь |
18.13. |
Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб |
18.16. |
Прыняцце рашэння аб прадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці |
18.17. |
Прыняцце рашэння аб змене (адмове ў змене) устаноўленага заканадаўствам тэрміну выплаты падатка, збору (пошліны), пеняў |
Пералік адміністрацыйных працэдур (падрабязна)
* Папярэднюю кансультацыю (запіс на прыём) па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур №№ 2.1.-2.6., 2.8.-2.9., 2.91., 2.12.-2.14., 2.16., 2.18., 2.181-2.20., 2.24.-2.25., 2.29., 2.35., 2.44., 18.7., 18.13 штодзень з 08.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00. Адказныя: галоўны бухгалтар Люцкая Наталля Міхайлаўна, вядучы бухгалтар Шатыронак Наталля Аляксандраўна. Каб.318. Тэл. 50-72-51.
ПЕРАЛIК АДМІНІСТРАЦЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Наваполацкага гарвыканкама ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (у адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.02.2012г. №156)
№ |
№ працэдуры |
Назва адміністрацыйнай працэдуры |
Глава 15. ФІНАНСЫ, ВЫРАБ БЛАНКАЎ СТРОГАЙ СПРАВАЗДАЧНАСЦІ І СПЕЦЫЯЛЬНЫХ МАТЭРЫЯЛАЎ ДЛЯ АБАРОНЫ ІХ АД ПАДРОБКІ, ЛАТАРЭЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ І ПРАВЯДЗЕННЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ІНТЭРАКТЫЎНЫХ ГУЛЬНЯЎ |
||
1 |
15.24. |
Выдача даведкі аб разліках па атрыманых з мясцовага бюджэту пазыках, пазыках, выкананых гарантыях мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў (гл.падрабязна) |
ІНФАРМАЦЫЯ АДДЗЕЛА
Бюджэт для грамадзян:
Выкананне бюджэту горада Наваполацка за 2021 год I Аб гарадскім бюджэце на 2022 год I
Інфармацыя аб выніках кантрольнай дзейнасці па выкананні бюджэтнага заканадаўства за 2021 год
Тыповыя парушэнні заканадаўства, якія выяўляюцца пры ажыццяўленні кантрольнай дзейнасці