Фінансавы аддзел

Дегтярева Светлана НиколаевнаАдрас: г.Наваполацк, вул.Маладзёжная,74, каб. №№ 315, 316, 317, 318, 319, 320.

Электронная пошта: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Начальнік аддзела – Дзегцярова Святлана Мікалаеўна,

тэл. 50-72-77. Каб. 320.

Намеснік начальніка - Плакса Алена Альбертаўна,

тэл. 50-72-67, каб. 317.

Галоўны бухгалтар - Люцкая Наталля Міхайлаўна,

тэл. 50-72-51. Каб. 318.

Рэжым працы аддзела па заяўным прынцыпе «адно акно», заявах грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб:

• панядзелак - пятніца: з 08.00-17.00 (абедзенны перапынак з 13.00 14.00);

• субота, нядзеля - выхадны.


ЭЛЕКТРОННЫ ЗВАРОТ падаецца з дапамогай дзяржаўнай адзінай рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (звароты. бел). Доступ да гэтай сістэмы ажыццяўляецца бясплатна. З правіламі падачы электронных зваротаў праз сістэму можна азнаёміцца тут.


 

Вышэйстаячая арганізацыя

Структура аддзела

Асноўныя задачы і функцыі аддзела

Графік ажыццяўлення асабістага прыёму грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў і юрыдычных асоб

 

ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Наваполацкага гарвыканкама ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. №200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

№ працэдуры

Назва адміністрацыйнай працэдуры

Глава 2. ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА

2.1.

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

2.2.

Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе

2.3.

Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

2.4.

Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

2.5.

Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах

2.6.

Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

2.8.

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

2.9.

Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

2.91.

Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

2.12.

Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

2.13.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў)

2.14.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

2.16.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

2.18.

Выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

2.181.

Выдача даведкі аб неатрыманні дапамогі на дзяцей

2.19.

Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

2.20.

Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

2.24.

Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем

2.25.

Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў

2.29.

Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

2.35.

Выплата дапамогі на пахаванне

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Глава 18. АТРЫМАНЫЯ ДАХОДЫ І ВЫПЛАЧАНЫЯ ПАДАТКІ, ЗБОРЫ (ПОШЛІНЫ). АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АДЗІНАГА ДЗЯРЖАЎНАГА РЭГІСТРА ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ
І ІНДЫВІДУАЛЬНЫХ ПРАДПРЫМАЛЬНІКАЎ. ПРАСТАЎЛЕННЕ АПАСЦІЛЮ НА ДАКУМЕНТАХ АБО ЛЕГАЛІЗАЦЫЯ ДАКУМЕНТАЎ, АТРЫМАННЕ ІНФАРМАЦЫІ З АРХІЎНЫХ ДАКУМЕНТАЎ

18.7.

Выдача даведкі аб наяўнасці (адсутнасці) выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з заяўніка запазычанасці па падатках, іншых нявыкананых абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе адміністрацыйна-тэрытарыяльнымі адзінкамі, юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

18.13.

Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

18.16.

Прыняцце рашэння аб прадастаўленні льгот па выплаце мясцовых падаткаў, збораў, рэспубліканскіх падаткаў, збораў (пошлін), якія цалкам выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай платы за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці

18.17.

Прыняцце рашэння аб змене (адмове ў змене) устаноўленага заканадаўствам тэрміну выплаты падатка, збору (пошліны), пеняў

Пералік адміністрацыйных працэдур (падрабязна)

* Папярэднюю кансультацыю (запіс на прыём) па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур №№ 2.1.-2.6., 2.8.-2.9., 2.91., 2.12.-2.14., 2.16., 2.18., 2.181-2.20., 2.24.-2.25., 2.29., 2.35., 2.44., 18.7., 18.13 штодзень з 08.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00. Адказныя: галоўны бухгалтар Люцкая Наталля Міхайлаўна, вядучы бухгалтар Шатыронак Наталля Аляксандраўна. Каб.318. Тэл. 50-72-51.

 


ПЕРАЛIК АДМІНІСТРАЦЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР, якія ажыццяўляюцца фінансавым аддзелам Наваполацкага гарвыканкама ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў (у адпаведнасці з Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17.02.2012г. №156)


п/п

№ працэдуры

Назва адміністрацыйнай працэдуры

Глава 15. ФІНАНСЫ, ВЫРАБ БЛАНКАЎ СТРОГАЙ СПРАВАЗДАЧНАСЦІ І СПЕЦЫЯЛЬНЫХ МАТЭРЫЯЛАЎ ДЛЯ АБАРОНЫ ІХ АД ПАДРОБКІ, ЛАТАРЭЙНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ І ПРАВЯДЗЕННЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ІНТЭРАКТЫЎНЫХ ГУЛЬНЯЎ

1

15.24.

Выдача даведкі аб разліках па атрыманых з мясцовага бюджэту пазыках, пазыках, выкананых гарантыях мясцовых выканаўчых і распарадчых органаў (гл.падрабязна)


 

ІНФАРМАЦЫЯ АДДЗЕЛА


Бюджэт для грамадзян:

Выкананне бюджэту горада Наваполацка за 2021 год I Аб гарадскім бюджэце на 2022 год I

Інфармацыя аб выніках кантрольнай дзейнасці па выкананні бюджэтнага заканадаўства за 2021 год

Тыповыя парушэнні заканадаўства, якія выяўляюцца пры ажыццяўленні кантрольнай дзейнасці

Last modified on 23.05.24
Інтэрнэт-рэсурсы